sigurna kupnja
Podrška korisnicima
+386 40 364 244
Vaša košarica je trenutno prazna.

Ukupno0.00
Ukupno0.00

Pojedinosti o otpremi

Hrvatska

Molimo unesite svoj broj MOBILNOG telefona (primjer: 092 123 4567).

Sažetak narudžbe

Proizvod
Ukupno
Ukupno0.00
Ukupno0.00

Izaberite način plaćanja

90 DANA VRAĆA ARTIKLA - Koristite naše proizvode 3 mjeseca i ako ne daju rezultate koje smo obećali, vratit ćemo vam sav novac.
SSL sigurno plaćanje
Vaši su podaci sigurni uz naš 256-bitni šifrirani sustav plaćanja
Isporuka 2-3 dana
Ispunjeno i dostavljeno u roku od 2-3 radnih dana
Jednostavan povrat i povrat novca
Kupujte bezbrižno uz naš sustav jednostavnog povrata artikala
Pridružite se više od 1000 ljudi koji su pronašli olakšanje od nelagode u zglobovima zahvaljujući Movifaru.
    Barbara R.
    Poreč
    Nakon što su me gotovo svakodnevno boljeli zglobovi, isprobao sam Movifar. Puno se lakše krećem.
    Alen P.
    Pazin
    Bilo mi je teško planinariti zbog boli u laktu i nozi. Sad zbog Movifara mogu ponovno uživati u svojim omiljenim aktivnostima.
    Zrinka L.
    Zagreb
    Zbog Movifara me puno manje bole koljena.
    Ivona A.
    Rijeka
    Puno se bolje osjećam. Koljena su mi bolje. I mogu ponovno igrati skvoš.
    Joze B.
    Sečovlje
    Do sada ga uzimam 14 dana po 2 kapsule dnevno i moja su koljena puno bolje. Igrao sam tenis u subotu i bio sam jako umoran, ali me koljena nisu boljela. Prije toga sam se teško penjao po stepenicama.
    Josipa K.
    Vinkovci
    Već nakon prvog pakiranja sam primijetila razliku... Bol se zaista smanjila... Nadam se da će tako i ostati. Stvarno kvalitetan proizvod.
    Jana R.
    Koprivnica
    Movifar uzimam tek 1 mjesec. Sada osjećam malo poboljšanje. Ali vjerujem da je to tek početak 🙂
    Marko P.
    Zadar
    Već na kraju prvog tjedna kada sam uzimao 2 kapsule dnevno kako je preporučeno, osjetio sam značajno poboljšanje u pokretljivosti koljena i nije više bilo boli.
    Lidija G.
    Slavonski Brod
    Više ne funkcioniram bez nje. Trenutano se mažem 2x/dan i imam MOVIFAR za isprobati.
Tvoja narudžba
Vaša košarica je trenutno prazna.

Ukupno0.00
Ukupno0.00
SSL sigurno plaćanje
Vaši su podaci sigurni uz naš 256-bitni šifrirani sustav plaćanja.
Isporuka 2-3 dana
Ispunjeno i dostavljeno u roku od 2-3 radnih dana.
Jednostavan povrat i povrat novca
Kupujte bezbrižno uz naš sustav jednostavnog povrata artikala.
Pridružite se više od 1000 ljudi koji su pronašli olakšanje od nelagode u zglobovima zahvaljujući Movifaru.
    Barbara R.
    Poreč
    Nakon što su me gotovo svakodnevno boljeli zglobovi, isprobao sam Movifar. Puno se lakše krećem.
    Alen P.
    Pazin
    Bilo mi je teško planinariti zbog boli u laktu i nozi. Sad zbog Movifara mogu ponovno uživati u svojim omiljenim aktivnostima.
    Zrinka L.
    Zagreb
    Zbog Movifara me puno manje bole koljena.
    Ivona A.
    Rijeka
    Puno se bolje osjećam. Koljena su mi bolje. I mogu ponovno igrati skvoš.
    Joze B.
    Sečovlje
    Do sada ga uzimam 14 dana po 2 kapsule dnevno i moja su koljena puno bolje. Igrao sam tenis u subotu i bio sam jako umoran, ali me koljena nisu boljela. Prije toga sam se teško penjao po stepenicama.
    Josipa K.
    Vinkovci
    Već nakon prvog pakiranja sam primijetila razliku... Bol se zaista smanjila... Nadam se da će tako i ostati. Stvarno kvalitetan proizvod.
    Jana R.
    Koprivnica
    Movifar uzimam tek 1 mjesec. Sada osjećam malo poboljšanje. Ali vjerujem da je to tek početak 🙂
    Marko P.
    Zadar
    Već na kraju prvog tjedna kada sam uzimao 2 kapsule dnevno kako je preporučeno, osjetio sam značajno poboljšanje u pokretljivosti koljena i nije više bilo boli.
    Lidija G.
    Slavonski Brod
    Više ne funkcioniram bez nje. Trenutano se mažem 2x/dan i imam MOVIFAR za isprobati.

Politika kolačića

Kolačići i njihove dobrobiti

Naša web stranica koristi kolačiće, kao skoro sve web stranice, kako bi vam omogućila najbolje moguće korisničko iskustvo. Kolačići su mali dijelovi informacija koji se pospremaju na vaše računalo ili mobilni telefon kada pretražujete web stranicu.

Naši kolačići pomažu:

  • Da stranica radi na način kako očekujete
  • Da uštedite vrijeme za opetovanu prijavu svaki puta kada ponovno posjetite stranicu
  • Zapamtiti vaše postavke tijekom i između posjeta
  • Unaprjediti brzinu/sigurnost stranice
  • Omogućiti vam dijeljenje stranice na društvenim mrežama poput Facebooka
  • Prilagoditi našu web stranicu vama kako biste brže dobili što želite
  • Kontinuirano poboljšavati našu web stranicu za vas
  • Našem marketingu da bude učinkovitiji (ultimativno pomažu u ponudi naših proizvoda po navedenim cijenama)

Ne koristimo kolačiće za:

  • Prikupljanje bilo kakvih osobnih identifikacijskih informacija (bez vašeg izričitog pristanka)
  • Prikupljanje osjetljivih informacija (bez vašeg izričitog pristanka)
  • Prosljeđivanje vaših podataka trećim stranama

Više o kolačićima koje koristimo možete saznati u nastavku.

Dozvola za korištenje kolačića

Ako su postavke programa koji koristite za pregled ove web stranice (vaš internet preglednik) postavljene za prihvat kolačića i vi nastavljate s korištenjem naše stranice, smatramo da ste suglasni s prihvatom kolačića. Ukoliko želite ukloniti ili ne koristiti kolačiće s naše stranice možete naučiti kako da to učinite u nastavku. Međutim, ukoliko to učinite znači da naša web stranica neće raditi onako kako biste očekivali.

Više o našim kolačićima

Kolačići za funkcioniranje web stranice

Naši vlastiti kolačići

Koristimo kolačiće kako bi naša stranica ispravno funkcionirala, uključujući:

  • Kolačiće koji omogućuju rad košarice i procesa naplate
  • Kolačiće koji otkrivaju jeste li prijavljeni ili ne
  • Kolačiće koji pamte postavke vaših pretraga
  • Kolačiće koji pamte jeste li prihvatili naše Opće uvjete poslovanja
  • Kolačiće koji vam prikazuju koje ste stranice nedavno posjetili
  • Kolačiće koji kroje sadržaj naše web stranice prema vašim potrebama
  • Kolačiće koji pamte jesmo li vam već postavili neko pitanje (npr. jeste li odbili koristiti našu aplikaciju ili sudjelovati u upitniku)

Nema načina na koji možete spriječiti korištenje ovih kolačića, osim da ne koristite našu web stranicu.

PostavljaNazivIstičeOpis
WooCommercewoocommerce_items_in_cartSjednicaza pohranu predmeta u košarici.
WooCommerceWp_woocommerce_session_*Sjednicaza pohranu izvedenih radnji na web stranici.
WooCommercewoocommerce_cart_hash1 danza pohranu predmeta u košarici.
Consent Magiccs_stored_consent_for1 godinaZadani WordPress kolačić.
Consent MagicCS-Magic5 mesecev 27 dniZadani WordPress kolačić.
Consent Magiccs_user_preference5 mjeseci 27 danaPohranjuje preferencije pristanka o privatnosti
Consent Magiccs_viewed_cookie_policy5 mjeseci 27 danaZadani WordPress kolačić.
Consent Magiccs_enabled_server_side6 mjeseci 27 danaOmogućuje praćenje konverzije poslužitelja.
Consent Magiccs_enabled_advanced_matching7 mjeseci 27 danaTrgovine Facebook Funkcija podudaranja naprednih događaja
Consent Magiccs_enabled_cookie_term_*8 mjeseci 27 danaZadani WordPress kolačić.

Funkcionalnosti trećih strana

Naša web stranica, kao i većina drugih web stranica, uključuje funkcionalnosti omogućene od trećih strana. Uobičajen primjer je ugrađeni YouTube video. Naša web stranica uključuje sljedeće što koristi kolačiće:

Onemogućavanje ovih kolačića će onemogućiti funkcije ponuđene od ovih trećih strana.

PostavljaNazivIstičeOpis
Live agentLaVisitorNew1 danInformacije Ako je ovo novi ili povratni posjetitelj, automatske pozivnice mogu se prikazati ovisno o ovom atributu
Live agentLaVisitorId_1 mjesecOvaj se identifikator koristi za prepoznavanje posjetitelja na svakoj posjeti vaših stranica na kojima se dodaje kôd za integraciju widgeta
Live agentLaSIDSjednicaIdentifikator sesije posjetitelja

Kolačići za unaprjeđenje web stranice

Redovno testiramo nove dizajne ili svojstva na našoj stranici. To činimo prikazujući malo izmijenjene verzije naše web stranice različitim posjetiteljima i anonimno pratimo kako posjetitelji reagiraju na različite verzije. Ultimativno ovo nam pomaže kako bismo vam ponudili bolju web stranicu.

Kolačići za statistiku anonimnih posjeta

Koristimo kolačiće za prikupljanje statističkih podataka poput: koliko je posjetilaca posjetilo web stranicu, koji tip tehnologije koriste posjetitelji (npr. Mac ili Windows koji pomažu otkriti kada naša web stranica ne radi kako bi trebala za pojedine tehnologije), koliko vremena su posjetitelji proveli na stranici, koje stranice su pregledali i slično. To nam pomaže kontinuiranom unaprjeđenju naše web stranice. To je takozvani “analytics” program koji nam također pomaže, na anonimnoj bazi, saznati kako posjetitelji dolaze do naše web stranice (npr. pomoću web tražilice) i jesu li posjetili našu stranicu već ranije, što nam pomaže da uložimo više u razvoj usluga za naše posjetitelje umjesto na marketinške troškove.

Koristimo:

PostavljaNazivIstičeOpis
FunnelKitwffn_browser2 dana
FunnelKitwffn_flt2 dana
FunnelKitwffn_is_mobile2 dana
FunnelKitwffn_timezone2 dana
FunnelKitwffn_si2 dana
FunnelKitwfocu_si
FunnelKitwffn_ay
FunnelKitwffn_referrer
FunnelKitbwfan_session
FunnelKitbwfan_visitor
FunnelKitbwfan_referrer
PixelYourSitepys_advanced_form_dataPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitepys_start_sessionSjednicaPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitepys_first_visit7 danaPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitepysTrafficSource1 danPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitepys_landing_pageSjednicaPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitelast_pysTrafficSource7 danaPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitepys_session_limit1 satPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
PixelYourSitelast_pys_landing_page7 danaPixelYourSite dodatak postavlja ovaj kolačić za upravljanje analitičkim uslugama.
Google Analytics_ga2 godineOmogućuje usluzi da razlikuje jednog posjetitelja od drugog
Google Analytics_ga_*2 godineKoristi se za ustrajnu državu sesije.
Google Analytics_gid1 danRegistrira jedinstveni ID koji se koristi za generiranje statističkih podataka o tome kako posjetitelj koristi web mjesto
Google Analytics_gat1 minGoogle Analytics kolačić koji se koristi za kontrolu stope zahtjeva.
Microsoft Clarity_clck1 godinaOčuva Clarity korisnički ID i postavke, jedinstvene za tu web stranicu, povezane su s istim korisničkim ID-om.
Microsoft Clarity_clskSjednicaPovezuje višestruke pregleda stranica od strane korisnika u jedan zapis sesije Clarity.
Hotjar_hjAbsoluteSessionInProgress30 minZa otkrivanje prve sesije korisnika korisnika. Ovo je istinita/lažna zastava koju je kolačić postavio.
Hotjar_hjFirstSeen30 minDa biste identificirali prvu sesiju novog korisnika. Pohranjuje istinsku/lažnu vrijednost, ukazujući je li to prvi put da je Hotjar vidio ovog korisnika.
Hotjar_hjIncludedInSessionSample_*SjednicaDa biste znali je li korisnik uključen u uzorkovanje podataka definirano ograničenjem dnevne sesije web mjesta.
Hotjar_hjSession_*30 minKolačić koji drži trenutne podatke sesije. To je slučajno da će se sljedeći zahtjevi u prozoru sesije pripisati istoj Hotjar sesiji.
Hotjar_hjSessionUser_*1 godinaHotjar kolačić koji je postavljen kada korisnik prvo sleti na stranicu s Hotjar skriptom. Koristi se za ustraj na Hotjar korisnički ID, jedinstven za to mjesto na pregledniku. To osigurava da će se ponašanje u sljedećim posjetima istoj web lokaciji pripisati istom korisničkom ID -u.
Redtrackrtkclickid-store3 mjesecaPrilagodba sadržaja i analiza prometa.

Također koristimo tehnologiju kako bismo odredili kako posjetitelji koji nas nazovu telefonom dolaze na našu web stranicu (npr. putem tražilice ili klikom na oglas). To nam služi kako bismo otkrili kako su posjetitelji saznali za nas. Molimo, budite svjesni da ako nas nazovete koristeći broj telefona naveden na našoj stranici, potencijalno možemo otkriti kako ste dospjeli na našu stranicu. Ponovno, to nam pomaže kako bismo snizili troškove za vas.

Kolačići za oglašavanje

Kolačići se široko koriste u online oglašavanju. Mi, kao oglašivači, kao i naši oglašivački partneri ne možemo dobiti osobno identificirajuće podatke od ovih kolačića.

Možete isključiti gotovo sve reklamne kolačiće na njihovim web stranicama, iako bismo radije da to ne učinite, prvenstveno jer oglasi omogućuju besplatni internet. Također je bitno napomenuti da isključivanje reklamnih kolačića ne znači da više nećete vidjeti oglase, nego da oni više neće biti krojeni za vas.

Možete primijetiti da ponekad, nakon posjeta, web stranica na koju dođete poveća broj oglasa od web stranice koju ste prethodno posjetili. To se događa jer oglašivači, uključujući i nas, plaćaju te oglase. Tehnologija koja to omogućuje pomoću kolačića kojeg nazivamo “remarketing cookie” tijekom posjete. Ove oglase koristimo kako bismo prikazali posebne ponude i slično kako bismo vas ohrabrili da nas ponovno posjetite. Nemojte brinuti budući da nismo u mogućnosti proaktivno doći do vas jer je cijeli proces u potpunosti anoniman. Možete isključiti ove kolačiće bilo kada na način objašnjen u nastavku.

Koristimo:

Popis oglašivačkih kolačića koji mogu biti postavljeni na našim stranicama:

PostavljaNazivIstičeOpis
Facebook_js_datr2 godineza pohranjivanje korisničkih postavki.
Facebook_fbc2 godineza skladištenje posljednjeg posjeta.
Facebookfbm1 godinaza pohranjivanje detalja o računu.
Facebookxs3 mjesecaza pohranu jedinstvenog ID -a sesije.
Facebookwd1 Tjedanza čitanje rezolucije zaslona.
Facebookfr3 mjesecaosigurati dostavu oglasa ili preusmjeravanje.
Facebookact3 mjesecaza pohranu prijavljenih korisnika.
Facebook_fbp3 mjesecaza pohranu i praćenje posjeta na web stranicama.
Facebookdatr2 godineosigurati prevenciju prijevara.
Facebookc_user1 mjesecza pohranu jedinstvenog korisničkog ID -a.
Facebookcsm3 mjesecaosigurati prevenciju prijevara.
Facebooksb2 godineza pohranu detalja preglednika.
Facebookactppresence2 godineza pohranjivanje i praćenje ako je kartica preglednika aktivna.
Facebook_fbm_1 godinaza pohranjivanje detalja o računu.
Google Adsense_gcl_au3 mjesecaZa praćenje konverzija iz klikova na oglase.
Klavyio__kla_id2 godineKlaviyo kolačić s identifikatorima i izvorima.

Isključivanje kolačića

Uobičajeno možete isključiti kolačiće tako što podesite postavke svog web preglednika da prestane s prihvaćanjem kolačića (Naučite kako ovdje). Ukoliko to učinite najvjerojatnije ćete ograničiti funkcionalnost naše web stranice kao i velikog broja drugih web stranica budući da su kolačići standardan dio većine modernih web stranica.

Politika privatnosti

Namjena Tykhe politike privatnosti (u nastavku politika) je upoznati kupce, potencijalne kupce ili posjetioce internetskih stranica Muaystore namjenama i pravnom podlogom za obradu osobnih podataka.

Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenia, info@muaystore.hr u nastavku: poduzeće Tykhe ili prodavatelj ili upravitelj osobnih podataka) štiti vaše osobne podatke na način da osigurava njihovu sigurnost za cijelo vrijeme poslovanja.

U poduzeću Tykhe cijenimo vašu privatnost zato sve vaše podatke pažljivo čuvamo.

Ova politika privatnosti može se promijeniti ili nadopuniti u bilo koje vrijeme bez prethodnog upozorenja ili obavijesti. Upotrebom internetskih stranica prodavatelja nakon promjene ili nadopune, korisnik potvrđuje da se slaže s promjenama i nadopunama.

Sve naše internetske aktivnosti u vezi s obradom osobnih podataka su u skladu s europskim zakonima (prvenstveno Uredba (EU) 2016/697 o zaštiti potrošača u vezi obrade osobnih podataka i upotrebe takvih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka ili GDPR) te konvencijama Svijeta Europe (ETS br. 108, ETS br.181, ETS br. 185, ETS br. 189)) i državnim zakonima Republike Slovenije (Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1, Ur. l. RS, br. 94/07), Zakonom o elektronskom poslovanju na tržištu (ZEPT, Ur. l. RS, br. 96/09 i 19/15) itd.)).

Politika privatnosti regulira upotrebu osobnih podataka koje Tykhe dobije od vas kada posjetite i koristite Muaystore internetske stranice ili mu ih posredujete na neki drugi način.

Upravitelj i ovlaštena osoba za zaštitu podataka

Upravitelj osobnih podataka je Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenija.

U poduzeću Tykhe je imenovana ovlaštena osoba za zaštitu podataka, koja je dostupna na elektronskoj adresi info@muaystore.hr

U slučaju da imate bilo kakvo pitanje u vezi upotrebom te politike ili vezano s ostvarivanjem vaših prava koja proizlaze iz te politike, obratite se ovlaštenoj osobi za čuvanje osobnih podataka, preko kontakta navedenog u sljedećoj točki politike.

Osnovni pojmovi

Osobni podaci označuju bilo kaku informaciju na osnovi koje je moguće pojedinca identificirati (ovdje spadaju npr. Ime, prezime, e-adresa, telefonski broj itd.)

Upravitelj označava pravnu osobu koja određuje namjene i sredstva obrade vaših osobnih podataka.

Obrađivač označava pravnu ili fizičku osobu koja obrađuje osobne podatke u imenu upravitelja.

Obrada označava skupljanja, čuvanje, dostup i svi drugi oblici upotrebe osobnih podataka.

EGP označava Europski gospodarski prostor, koji označava sve države članice Europske unije, Island, Norvešku i Liechtenstein.

Osobni podaci

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na fizičku osobu koja je identificirana ili se može identificirati; osoba koja se može identificirati je osoba čiji se identitet može utvrditi izravno ili neizravno, posebno na osnovi identifikacijskog broja ili jednog ili više obilježja specifičnih za njezin fizički, psihološki, mentalni, gospodarski, kulturni ili socijalni identitet.

Ponuditelj, sukladno s namjenama navedenim u nastavku te politike skuplja sljedeće osobne podatke:

  • osnovni podaci o korisniku (ime i prezime, adresa, datum rođenja, lokacija);
  • kontaktni podaci i podaci o vašoj komunikaciji s upraviteljem (elektronska adresa (email), telefonski broj, datum, vrijeme i sadržaj poštanske ili email komunikacije, datum, vrijeme i trajanje telefonskih poziva, snimska telefonskih poziva);
  • kanal i kampanja – način dobivanja člana tj. izvor preko kojeg je korisnik došao u kontakt s upraviteljem (internetska stranica i oglasna kampanja tj. akcija, pozivni centar);
  • podatke o korisnikovim narudžbama i izdanim računima (datum i kraj narudžbe, kupljeni proizvodi, cijene kupljenih proizvoda, konačni izbor narudžbe, način plaćanja, adresa za dostavu, broj i datum izdaje računa, oznaka osobe, koja je izdala račun, itd.) te podatke o rješavanju reklamacija proizvoda;
  • podaci o korisnikovoj upotrebi internetske stranice upravitelja (datumi i vrijeme posjeta internetske stranice, posjećene stranice tj. URL-i, vrijeme zadržavanja na pojedinoj stranici, broj posjećenih stranica, ukupno vrijeme posjete internetske stranice, radnje na internetskoj stranici) te podatke o upotrebi primljenih poruka (e-pošta, SMS) upravitelja;
  • osobne podatke koje korisnik dobrovoljno pruža ispunjavanjem obrasca, npr. u okviru nagradnih igra ili upotrebe konfiguratora ili upitnika za identifikaciju optimalnih proizvoda za potrebe korisnika;
  • druge podatke koje korisnik dobrovoljno preda ponuditelju kod predanog zahtjeva na određene usluge, ukoliko su ti podaci potrebni za izvođenje usluge.

Ponuditelj ne sakuplja i ne obrađuje vaše osobne podatke, osim kada mu vi to omogućite ili za to date privolu, npr. preko korištenja internetne stranice, kod narudžbe proizvoda ili usluga, kada se prijavite na primanje e-revije, sudjelujete u nagradnoj igri ili Ponuditelj vaše podatke obrađuje i za skupljanje osobnih podataka, kada postoji zakonska podloga ili ima ponuditelj za obradu zakonit interes.

Vaše osobne podatke pridobivamo I na podlozi korištenja kolačića na našoj internetnoj stranici. O korištenju kolačića možete više pročitati ovdje.

Ponuditelj skuplja samo one osobne podatke koji su releventni i potrebni za to da se ispune namjeni zbog kojih se obrađuju.

Vremensko razdoblje u kojem Ponuditelj čuva sakupljene podatke, je podrobnije pojašnjeno u poglavlju Čuvanje osobnih podataka te Politike.

Pravna osnova za obradu podataka

Prodavatelj prikuplja i obrađuje vaše osobne podatke na osnovi sljedećih pravnih osnova:

  • Obrada na osnovi zakona
  • Obrada na osnovi ugovora
  • Obrada na osnovi privole pojedinca
  • Obrada na osnovi zakonitog interesa

Obrada na osnovi ugovora

Vaše podatke trebamo kada je to potrebno za sklapanje, izvođenje i ispunjavanje obaveza. Posredovanje osobnih podataka u tom je primjeru dobrovoljno.

U primjeru da osobne podatke ne osigurate, s ponuditeljem ne možete sklopiti ugovor, isto tako vam ponuditelj ne može osigurati izvođenje usluge tj. dostaviti proizvode.

Obrada na osnovi dane privole

Vaše podatke obrađujemo kada nam za to pružite izričitu privolu. Kada bude obrada tekla na osnovi privole, prije toga ćemo se pobrinuti da vam osiguramo sve potrebne informacije za vašu odluku. Vašu suglasnot možete bilo kada otkazati. Ukoliko privolu otkažete, neke usluge vam ponuditelj više neće moći pružiti.

Obrada na temelju zakonskog interesa

Ponuditelj može podatke obrađivati i na temelju zakonskog interesa, koji su prodavatelji potrebni za izvedbu rada, osim kada nad takvim interesima prevladaju interesi ili temeljna prava i slobode pojedinca, na kojeg se odnose osobni podaci, koji zahtjevaju zaštitu osobnih podataka.

U primjeru upotrebe zakonskog interesa ponuditelj uvijek presudi sukladno s Općenitom uredbom o zaštiti podataka.

U primjeru obrade na osnovi zakonskog interesa ima korisnik pravo do ugovora. Više o vašim pravima možete pročitati u nastavku politike.

Obrada na osnovi zakona

Vaše osobne podatke obrađujemo kada takvu obradu od nas zahtijeva zakon koji nas obvezuje (npr. Porezni zakon zahtijeva čuvanje izdanih računa). Te osobne podatke obrađujemo sukladno s zahtjevima zakonodavstva.

Namjena obrade osobnih podataka

Ponuditelj skuplja i obrađuje vaše osobne podatke za sljedeće namjene

Namjena obradeDetaljnije obrazloženje
Komuniciranje s vama radi osiguravanja naših usluga te odgovaranja na vaša pitanjaOvdje spadaju prvenstveno obavijesti i odgovori na pitanja, rješavanje pritužbi, ispunjavanje anketa o zadovoljstvu itd. Navedenu obradu izvodimo na podlozi zakonitog interesa osiguravanja učinkovite komunikacije i uspješnog poslovanja poduzeća u odnosu do korisnika.
Sklapanje i ispunjavanje obaveza koje proizlaze iz sklopljenog ugovoraSklapanje i izvođenje ugovora, sklopljenog s ponuditeljem, zajedno s ponuditeljevim ispunjavanjem vaših narudžbi (dostavu proizvoda i osiguravanje usluga), komunikaciju s vama, provjerom vaših plaćanja i ispunjavanjem drugih obaveza ponuditelja i/ili vaših obaveza. Osobne podatke obrađujemo na podlozi ugovora i prije ugovornog odnosa. U primjeru da nam ne posredujete svih podataka, obaveznih za sklapanje ugovora, si zadržavamo pravo, da narudžbu odgodimo ili poništimo.
Neposredno obavještavanje kupaca o posebnim ponudama, pupustima i drugim sadržajima preko emaila ili SMS-a.U poduzeću Tykhe d.o.o. na osnovi zakona ZEKom-1 (Zakon o elektronskim komunikacijama Republike Slovenije, koji se izvodi na podlozi direktive 2002/58 / ES Europskog parlamenta i Svijeta s danom 12. julija 2002) svoje kupce obavještavamo o svojim proizvodima, uslugama i sadržajima. Kupac može u svakom trenutku zahtjevati prekid takve vrste komuniciranja i obrade osobnih podataka (pravo do pritužbe).Kupac može takvu vrstu komuniciranja u svakom trenutku prekinuti preko poveznice za odjavu u pristiglim porukama, ili pismenim zahtjevom na email adresu info@muaystore.hr ili korištenjem sljedećeg formulara muaystore.hr/contact. Vaše podatke u tom primjeru obrađujemo na temelju zakona.
Neposredno obavještavanje o posebnim ponudama i drugim sadržajima preko emailaU poduzeću Tykhe d.o.o. ćemo vas na temelju dane privole obavještavati o svojim proizvodima, uslugama, popustima i sadržajima preko emaila.Kupac može u svakom trenutku zahtjevati prekid takve vrste komunikacije i obrade osobnih podatkov na način, da povuče privolu.Predanu suglasnost možete u svakom trenutku povući preko kontakata navedenih na internetnom mjestu muaystore.hr/contact.
Neposredno obavještavanje kupaca o posebnim ponudama i drugim sadržajima preko telefonskih poziva i obične pošteU poduzeću Tykhe d.o.o. na temelju dane privole kupce povremeno obavještavamo o svojim proizvodima, uslugama, popustima i sadržajima čak i preko telefonskih poziva i obične pošte.Kupac može u svakom trenutku zahtjevati prekid takve vrste komuniciranja i obrade osobnih podataka na način da povuče privolu.Predanu suglasnost možete u svakom trenutku povući preko kontakata navedenih na internetnom mjestu muaystore.hr/contact.
Općenita statistička obrada podataka o kupcima i njihovim narudžbama te potencijalnim kupcima (kontaktima) za namjene internih analiza prodaje, ponovnih narudžba, agregatnog ponašanja kupaca, optimizacije oglašavanja i poslovne optimizacijeU poduzeću Tykhe d.o.o. izvodimo općenitu statističku obradu podataka o kupcima i njihovim narudžbama te potencijalnim kupcima (kontaktima), na podlozi koje izvodimo interne analize prodaje, ponovnih narudžba i agregatnog ponašanja kupaca te pratimo i optimiziramo svoju poslovnu učinkovitost i optimiziramo svoje oglašavanje, npr.:Pratimo prodaju po našim prodajnim kanalima (internet, pozivni centar)Pratimo koliko kupaca izvodi ponovne narudžbe, kako brzo i u kojoj vrijednostiPratimo općenite statističke prodajne podatke, poput prosječne vrijednosti košarice, broja proizvoda u narudžbi i sličnoPratimo odazive na elektronsku poštu, SMS poruke, telefonske pozive i različite oglasne poruke (TV oglasi, radijski oglasi, internetski oglasi) i na temelju toga optimiziramo naše oglašavanje (odlučujemo što, gdje, kome i kako oglašavati).Ova vrsta statističkog praćenja nam omogućava općenito optimizirati poslovanje i oglašavanje te na podlozi toga korisniku ponuditi cjenovno dostupnije proizvode i usluge. Navedenu obradu osobnih podataka na temelju zakonitog interesa uspješnog poslovanja ponuditelja te osiguravanja kvalitetnih usluga korisnicima.
Dostup do vaših prijašnjih narudžbi i drugih podataka od strane savjetnika u Muaystorepozivnom centru i trgovinama s namjenom nuđenja bolje usluge i boljih ponudaS vašim pozivom u Tykhe pozivni centar (tj. našeg izlaznog poziva do vas) naši prodavači i savjetnici imaju dostup do vaših zabilježenih osobnih podataka i povijesti narudžbe, na temelju čega vam mogu ponuditi bolju uslugu i prilagođene ponude.Tu obradu izvodimo na temelju zakonitog interesa. Ako to ne želite, tu vrstu obrade podataka možete u bilo koje vrijeme prekinuti pismenim zahtjevom na na email adresu info@muaystore.hr ili pomoću sljedećeg formulara muaystore.hr/contact.
Obrada podataka o nepreuzetim narudžbama na daljinu s namjenom sprječavanja prevaraU poduzeću Tykhe d.o.o. na temelju svojeg zakonitog interesa obrađujemo podatke o poslanim i nepreuzetim narudžbama na daljinu, s čime osiguravamo, dali i koji kupci nadproporcionalno na daljinu naručuju proizvode s plaćanjem po pouzeću i zatim te proizvode ne preuzmu, čime nam nastaje poslovna šteta koju želimo spriječiti.Kada takve kupce identificiramo, u internetskoj trgovini im onemogućimo naručivanje proizvoda s plaćanjem po pouzeću, no još uvijek im je omogućeno naručivanje proizvoda s plaćanjem unaprijed s kreditnim karticama ili PayPal-om.
Automatsko email komuniciranje s korisnikom na temelju njegovog tj. njezinog početka internetske narudžbeU poduzeću Tykhe d.o.o. na temelju svojeg zakonitog interesa potencijalnim kupcima, koji su u košaricu s narudžbama dodali odabrane proizvode, a narudžbu nisu zaključile, povremeno pošaljemo email obavijesti vezane na njihov neizvršenu narudžbu, s ciljem pokušaja izvršenja narudžbe tj. nuđenjem pomoći i informacija u vezi toga.Ako to ne želite, tu vrstu obrade podataka možete u bilo koje vrijeme prekinuti pismenim zahtjevom na na email adresu info@muaystore.hr ili pomoću sljedećeg formulara muaystore.hr/contact.
Automatsko email komuniciranje s korisnikom na temelju njegovog tj. njezinog pogleda na proizvodU tvrtki Tykhe d.o.o. tvrtke, na temelju našeg legitimnog interesa i suglasnosti, povremeno šaljemo e-mailove s podsjetnicima potencijalnim kupcima koji su u roku od 7 dana, na web stranici Muaystore, pogledali isti proizvod najmanje dva puta.Pod uvjetom da su unutar istog razdoblja od 7 dana unijeli svoju adresu e-pošte bilo gdje na web stranici Muaystore, prvo provjeravamo (legitimni interes) je li za tu specifičnu adresu e-pošte dan pristanak za primanje komunikacije e-pošte od Muaystore . Ukoliko suglasnost nije dana, unesenu e-mail adresu odmah i trajno brišemo.Ukoliko je za tu e-mail adresu dana suglasnost za primanje e-mail komunikacije od strane Muaystore, šaljemo jednu ili više e-mail poruka kojima potencijalnog kupca pozivamo da kupi proizvod koji je pregledan najmanje dva puta.
Osnovno prilagođeno komuniciranje (preko emaila, SMS, telefonskih poziva, pošte, obavijesti preko internetskog pretraživača, informacija na internetskoj stranici, socijalnim mrežama) s popustima, ponudama i sadržajimaU okviru osnovnog prilagođenog komuniciranja (preko emaila, SMS, telefonskih poziva, pošte, obavijesti preko internetskog pretraživača, informacija na internetskoj stranici, socijalnim mrežama) vam pokušavamo predstaviti prikladne ponude, popuste i druge sadržaje, koje bi vam mogle biti zanimljive na podlozi vaših prethodnih interakcija s nama.Za to koristimo sljedeće vaše podatke:Demografski podaci (spol, starost)Povijest narudžbi (kupljeni proizvodi, broj narudžbi)Jednostavno obrada ponašanja na Tykhe internetskim stranicama (pogled pojedinih proizvoda ili sadržaja koje mogu pokrenuti slanje prilagođenih obavijesti), bez upotrebe tih podataka za stvaranja korisničkih profilaPri tom ne koristimo bilo kakvo polu-automatsko ili automatsko profiliranje, već samo odabiremo prikladan izbor primatelja za pojedine obavijesti. Pri tom se nikada ne fokusiramo na podatke pojedinaca, već izvodimo agregatnu obradu većih skupina. Na podlozi tih podataka može biti odvisno koje obavijesti ćete primati od nas:Kupac može tu vrstu komuniciranja u bilo koje vrijeme prekinuti preko poveznice u primljenim obavijestima ili pismenim zahtjevom na email adresu info@muaystore.hr ili pomoću sljedećeg formulara muaystore.hr/contact.
Upotreba Facebook oruđa za oglašavanje Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagođena publika”)U poduzeću Tykhe d.o.o. kod internetskog oglašavanja koristimo i uslugu Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagođena publika ”), i to u sklopu pridobivene privole za komuniciranje s prilagođenim ponudama i sadržajima na podlozi korisničkog profila.Ta usluga djeluje na sljedeći način:Vaša email adresa, koju smo od vas dobili tijekom vaše narudžbe ili vašeg dobrovoljnog unosa, upišemo u Facebook.Facebook izvede usporedbu između vaše email adrese i svoje baze korisnika i otkrije da li ste Facebook korisnik.Ako niste Facebook korisnik, tada se s vašom email adresom ništa ne dogodi i Facebook s njom ne izvodi nikakve aktivnosti.Ako jeste Facebook korisnik, tada vas Facebook doda na novo stvorenu listu prilagođene publike, koja će samo i eksplicitno nama omogućiti da toj skupini korisnika na Facebooku prikazujemo prilagođene oglase.Na temelju toga vam možemo na Facebooku prikazati bolje usmjerene i vama prilagođene oglase te prije svega dodatne popuste.Izvođenje toga s naše strane možete u bilo koje vrijeme prekinuti pismenim zahtjevom na email adresu info@muaystore.hr ili pomoću sljedećeg formulara muaystore.hr/contact.
Korištenje Google remarketingaKorištenje Google ponovnog marketinga omogućuje nam da vam Google prikazuje Google oglase (oglase) za naše proizvode na drugim web stranicama i u aplikacijama (uključujući Youtube), na temelju proizvoda koje ste vidjeli (stranica koje ste posjetili) na web stranicama Muaystore. Preko kolačića Google “pamti” vaš uređaj i vaš posjet Muaystore web stranici i pregledani proizvod(e). Kada posjetite web mjesto ili koristite aplikaciju koja je dio Google prikazivačke mreže, Google vam može prikazati oglas za pregledani proizvod.Kako biste mogli koristiti Google Remarketing, vaše ime, e-mail i telefonski broj obrađuju se i šalju Googleu, ali u anonimiziranom obliku. Unatoč korištenju Google Remarketinga, Muaystore ne može prepoznati da ste izvršili kupnju na web stranici Muaystore klikom na određeni Google oglas.Osobni podaci u tu svrhu obrađuju se samo na temelju vaše privole koju možete opozvati u bilo kojem trenutku slanjem pisanog zahtjeva na našu e-mail adresu info@muaystore.hr ili ispunjavanjem obrasca na muaystore.hr/contact.
Korištenje internetnog računa i pristup do informacija u okviru GDPRVaše osobne podatke obrađujemo za osiguravanje pristupa i korištenja vašeg korisničkog računa kod ponuditelja, koji vam omogućava da pristupate do osobnih podataka koje obrađujemo o vama i uređujete dane suglasnosti. Isto tako možete u okviru tog profila pristupati do podataka o prijašnjim narudžbama koje ste napravili kod nas. Osobne podatke obrađujemo na podlozi našeg zakonitog interesa.
Komuniciranje s vama prilagođenim ponudama i sadržajima na temelju vašeg profilaNa temelju vaše suglasnosti ponuditelj izvodi i personalizirano komuniciranje, koje se izvodi preko različitih kanala komuniciranja (preko web stranica, emaila, telefonskih poziva, pošte, obavijesti preko pretraživača, informacija na online mjestu, društvenih mreža).Jer vam želimo ponuditi najbolje moguće ponude i sadržaje, prilagođene točno vašim potrebama, s vašom suglasnošću oblikujemo vaš  profil, koji je osnova za personalizirano komuniciranje.Za to možemo koristiti vaše sljedeće podatke:Demografski podaci (spol, datum rođenja tj. starost, adresu) Povijest vaših narudžbi (kupljeni proizvodi, vrijeme kupnje, broj narudžbi) Odgovori u različitim Tykhe upitnicima na Muaystore online mjestima Ponašanje na Muaystore online mjestima (gledanje pojedinih proizvoda ili sadržaja, dodavanje proizvoda u košaricu, internetne transakcije)Vaši odazivi (otvaranje poruka, klik na poveznicu, kupovina) na različite poruke koje vam šaljemo Na temelju tog korisničkog profila je zatim ovisno, kak v sadržaj i ponude ćete dobivati od nas:Koje proizvode i sadržaje ćemo vam predstaviti (npr. o zglobovima, detoxu, mršavljenju, općenitom zdravlju itd.), da bi bile maksimalno zanimljive za vas, uključujući prikazani sadržaj na web straniciKakve ponude ćete dobiti (kupci s većim brojem ili učestalim narudžbama u Muaystore dobiju bolje ponude)Kako često ćemo vam slati obavijesti i preko kojih kanala komuniciranjaAko ste za takvu vrstu obrade dali suglasnost i sada to više ne želite, možete takvu vrstu obrade podataka u svakom trenutku prekinuti  preko poveznice za odjavu u primljenim porukama ili pismenim zahtjevom na email adresu info@muaystore.hr ili upotrebom sljedećeg formularja muaystore.hr/contact. Ako elite dostup do ne-personaliziranog email obavještavanja i ne želite personalizirane (prilagođene) email revije, možete se na ne-personalizirano obavještavanje prijaviti ovdje muaystore.hr/contact.
Izvršavanje pravnih zahtjeva, zaštita naših pravs i rješavanje sporovaOsobne podatke za opredjeljenu namjenu skupljamo sukladno s zakonom.
Zakonske obavezeVaše podatke skupljamo zbog ispunjavanja zakonskih obaveza npr. čuvanja računa za potrebe poreznih zakona. Vaše podatke obrađujemo samo u takvom opsegu, koji je potreban za ispunjavanje zahtjeva zakona.

Čuvanje osobnih podataka

Ponuditelj će čuvati vaše osobne podatke toliko vremena koliko je potrebno da se ostvare namjene u koje su osobni podaci bili prikupljeni.

Sve osobne podatke koje Ponuditelj obrađuje na osnovi zakona, Ponuditelj čuva u okviru zakonsko određenog razdoblja.

Sve osobne podatke koje Ponuditelj obrađuje zbog izvođenja ugovornog odnosa s pojedincem, Ponuditelj čuva u vremenskom razdoblju koje je potrebno za izvršenje ugovora i još 5 godina nakon prestanka trajanja ugovora. Osim u slučaju ako između vas i Ponuditelja dođe do sukoba u vezi ugovora, u tom slučaju Ponuditelj čuva podatke 5 godina nakon pravomoćne sudske ili arbitražne presude ili nagodbe, a u slučaju da nije došlo do sudskog spora Ponuditelj čuva podatke 5 godina nakon datuma mirnog rješavanja spora.

Sve osobne podatke koje Ponuditelj obrađuje na osnovi osobne privole pojedinca, Ponuditelj čuva trajno do prekida privole od strane pojedinca. Te podatke Ponuditelj izbriše prije prekida privole od strane pojedinca, samo ako je postignuta namjena obrade osobnih podataka.

Po poteku perioda čuvanja, upravitelj osobne podatke učinkovito i trajno izbriše ili anonimizira, tako da ih nije više moguće povezati s određenim pojedincem.

Detaljne rokove upravitelj definira u donjoj tabeli:

Namjena obradeRok čuvanja
Komuniciranje s vama u vezi osiguravanja naših usluga te odgovaranja na vaše upite6 mjeseci od zaključka komunikacije
Sklapanje i ispunjavanje obaveza koje proizlazr iz sklopljenog ugovora5 godina od izvršavanja ugovora
Neposredno obavještavanje kupaca o posebnim ponudama, popustima i drugim sadržajima preko email-a ili SMS-aDo prekida
Neposredno obavještavanje kupaca o posebnim ponudama, popustima i drugim sadržajima preko telefonskih poziva i obićne pošteDo prekida
Dostup do vaših prijašnjih narudžbi i drugih podataka od strane savjetnika u Muaystore pozivnom centru i trgovinama s namjenom nuđenja bolje usluge i boljih ponudaDo prekida
Obrada podataka o nepreuzetim narudžbama na daljinu s namjenom sprječavanja prevara5 godina od početka obrade
Automatsko email komuniciranje s korisnikom na osnovi njegovog tj. njenog početka online procesa kupovineDo prekida
Osnovno prilagođeno komuniciranje (preko emaila, SMSa, telefonskih poziva, pošte, obavijesti preko pretraživača, informacija na internetnoj stranici, društvenih mreža) s prilagođenim popustima, ponudama i sadržajimaDo prekida
Upotreba Facebook oruđa za oglašavanje Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagođena publika”)Do prekida
Google RemarketingDo prekida
Upotreba online računaDo prekida
Dostup do posebnih informacij na internetnoj straniciDo prekida
Personalizirane e-revijeDo prekida
Marketinško komuniciranje z upotrebom profiliranja korisnikaDo prekida

Ugovorna obrada osobnih podataka

Ponuditelj može pojedine aktivnosti u vezi s obradom vaših podataka, povjeriti drugim osobama (ugovornim obrađivačima podataka). Ugovorni obrađivači podataka povjerljive podatke mogu obrađivati isključivo u imenu prodavatelja i u ograničenjima ovlaštenja prodavatelja (u pismenom ugovoru odnosno u drugom pravnom aktu) i u skladu s namjenama koje su opredijeljene u ovoj politici privatnosti.

Ugovorni obrađivači podataka s kojima Prodavatelj sudjeluje su:

  • računovodstveni servis, odvjetnički uredi i drugi ponuditelji pravnog savjetovanja,
  • ponuditelji obrade podataka i analitike,
  • uzdržavatelji IT sistema
  • ponuditelji slanja e-pošte (npr. Mailchimp i drugi)
  • ponuditelji sistema za plaćanja, kao što su: Adyen, PayPal, PayU, Klarna, Sofort, Multibanco, dotPay i drugi,
  • ponuditelji sistema za upravljanje odnosa sa strankama (npr. Microsoft),
  • ponuditelji rješenja za internetsko oglašavanje (npr. Google, Facebook)

Prodavatelj neće posredovati vaše osobne podatke trećim neovlaštenim osobama.

Prodavatelj ili njegovi ugovorni obrađivači, osobne podatke koje obrađuju neće posredovati u treće države (izvan država članica Europskog gospodarskog prostora – članice EU te Island, Norveška i Lihtenštajn) i u međunarodne organizacije, s iznimkom SAD-a – svi ugovorni obrađivači u SAD-u su uključeni u program Privacy Shield.

Sloboda izbora

O informacijama koje posredujete odlučujete vi. Ako se odlučite da vaše podatke prodavatelju nećete posredovati, tada vam određene usluge ne možemo osigurati.

Ako se odlučite odjaviti iz Muaystore kluba ili primanja obavijesti, molimo vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu info@muaystore.hr Ako se vaši osobni podaci promjene (poštanski broj, e-mail adresa, telefonski broj), molimo vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu info@muaystore.hr.

Automatsko bilježenje informacija (neosobni podaci)

Kada pristupate internetskoj stranici, općeniti se, neosobni podaci (broj posjete, prosječno vrijeme posjete stranici, posjećene stranice) automatski bilježe (ne kao dio prijave). Te informacije koristimo za mjerenje privlačnosti naše internetske stranice i poboljšavanje sadržaja i korisnosti. Vaše podatke ne koristimo u druge svrhe i ne posredujemo trećim osobama.

Kolačići

Kolačići su nevidljivi dokumenti koji su trenutno sačuvani na vašem tvrdom disku i omogućavaju prodavatelju prepoznavanje vašeg računala, kada sljedeći put posjetite internetsku stranicu. Prodavatelj koristi kolačiće samo za skupljanje informacija koje se koriste za upotrebu internetske stranice i za optimizaciju svojih internetskih aktivnosti oglašavanja.

Kolačići za oglašavanje prate upotrebu internetske stranice Ponuditelja od strane pojedinca, osim ako se pojedinac s korištenjem kolačića ne slaže. Više o kolačićima i njihovoj upotrebi možete pročitati ovdje

Sigurnost

Prodavatelj poduzima sve potrebne mjere kako bi osigurao sigurnost vaših osobnih podataka. Vaši podaci su cijelo vrijeme zaštićeni od gubitka, uništenja, krivotvorenja, manipuliranja i neautoriziranih pristupa ili neautoriziranih otkrivanja.

Za sigurnost osobnih podataka izvodima organizacijske i tehničke mjere, poput:

  • obrazovanja zaposlenih;
  • nadzor nad zaposlenima i redoviti pregledi djelovanja pojedinih zaposlenih;
  • pažljiv izbor i nadzor ugovornih obrađivača;
  • sigurnosno kopiranje elektronsko čuvanih podataka;
  • redovito uzdražavanje i ažuriranje računalne opreme;
  • prihvaćanje odgovarajućih internih pravilnika i uputstva o osiguranju osobnih podataka.

Privola maloljetne osobe u vezi usluga informacijskog udruženja

Maloljetne osobe do 16 godina ne smiju posredovati bilo kakve osobne podatke na internetskoj stranici ili drugačije bez privole roditelja ili staratelja i uz potrebne mjere zaštite propisane posebnim zakonima (Obiteljski zakon, Zakon o socijalnoj skrbi). Prodavatelj neće nikada svjesno prikupljati podatke od osoba za koje zna da su maloljetne (mlađe od 16 godina), upotrijebiti ih ili proslijediti trećoj osobi bez privole zakonskog zastupnika. Navedeno ne utječe na općenito ugovorno pravo država članica, poput pravila o valjanosti, oblikovanju ili učinku ugovora vezanog uz maloljetne osobe.

Prodavatelj, uzimajući u obzir raspoloživu tehnologiju, u takvim primjerima ima pravo provjere da li je zakonski zastupnik dao ili potvrdio privolu za dijete.

Prava pojedinca o obradi podataka

Ako imate bilo kakvo pitanje vezano uz našu politiku sigurnosti osobnih podataka ili obradom vaših osobnih podataka, slobodno nas možete u svakom trenutku kontaktirati. Pišite nam na info@muaystore.hr ili nas nazovite na +386 40 364 244. Na temelju vašeg zahtjeva ćemo vam posredovati zahtjevane podatke ili (u skladu s zakonskim uredbama) pobrinuti za ispunjavanje vaših prava.

U vezi s obradom imate sljedeća prava:

Pravo na opoziv pristanka: ako ste kao pojedinac dali pristanak za obradu vaših osobnih podataka (zbog jednog ili više različitih razloga), imate pravo da taj pristanak opozovete, bez da bi to utjecalo na pravovaljanost obrade podataka, koja se na temelju pristanka izvodila do njenog opoziva;

Od privole je moguće odustati pismenom izjavom koja se pošalje upravitelju na jednog od njegovih kontakata navedenih na muaystore.hr/contact.

Odustanak od privole za obradu osobnih podataka za pojedinca nema nikakvih negativnih posljedica ili sankcija. Ipak je moguće da upravitelj pojedincu, nakon odustanka od privole za obradu podataka, možda neće više moći nuditi određene ili više usluga, ako se radi o uslugama koje bez osobnih podataka nije moguće nuditi (npr. klub prigodnosti ili prilagođeno obavještavanje).

Pravo pristupa do osobnih podataka: kao pojedinac imate pravo od prodavatelja (upravitelja osobnih podataka) dobiti potvrdu da se o vama obrađuju osobni podaci, i kada je to tako, pristup do osobnih podataka i informacije (o namjeni obrade, o vrsti osobnih podataka, o korisnicima, o vremenu čuvanja tj, mjerama za odlučivanje vremenskog razdoblja, o postojanju prava na ispravak ili brisanja, prava na ograničenja i prigovor na obradu te prava do pritužbe nadzornom tijelu, o izvoru podataka, ako podaci nisu prikupljani od vas, o postojanju automatiziranog odlučivanja, zajedno s oblikovanjem profila, razloga za njega te značenju i posljedicama takve obrade za vas, te druge informacije u skladu s člankom 15 GDPR-a);

Pravo do ispravka osobnih podataka: kao pojedinac imate pravo da prodavatelj bez nepotrebnog odgađanja popravi netočne osobne podatke koje se odnose na vas. Kao pojedinac imate, uzimajući u obzir svrhe obrade, pravo do dopune nepotpunih podataka, uključujući podnošenje dodatne izjave;

Pravo do brisanja osobnih podataka (»pravo na zaborav«): kao pojedinac imate pravo da prodavatelj bez nepotrebnog odgađanja izbriše osobne podatke koje se odnose na vas, a prodavatelj mora podatke bez nepotrebnog odgađanja izbrisati, kada postoji jedan od sljedećih razloga:

(a) podaci više nisu potrebni za svrhe za koje su prikupljeni tj. obrađeni,

(b) ako otkažete svoj pristanak i ne postoji druga pravna osnova za obradu,

(c) ako se ne slažete s obradom, a nema glavnih legitimnih razloga za obradu,

(d) podaci su nezakonito obrađeni,

(e) podatke treba izbrisati za ispunjavanje pravnih obaveza u skladu s pravom EU ili pravom države članice što se odnosi na prodavatelja,

(f) podaci su prikupljeni u vezi s ponudama usluga informacijskog udruženja.

Kao pojedinac u određenim primjerima, opisanih u Članak 17. stavak 3. GDPR-a nemate pravo do brisanja podataka;

Pravo na ograničavanje obrade: kao pojedinac imate pravo da prodavatelj ograniči obradu, kada postoji jedan od primjera:

(a) ako osporite točnost podataka za razdoblje koje omogućuje pružatelju da potvrdi točnost podataka,

(b) obrada je protuzakonita, a vi se suprotstavljate brisanju podataka, umjesto toga tražite ograničenje njihove upotrebe,

(c) prodavatelju podaci ne trebaju više za obradu, no vi ih trebate za provedbu, izvođenje i obranu pravnih zahtjeva,

(d) podnijeli ste prigovor u vezi s obradom dok se ne potvrdi da pravni razlozi prodavatelja prevladavaju nad vašim razlozima;

Pravo na prijenos podataka: kao pojedinac imate pravo primati osobne podatke koji se odnose na vas, koje ste posredovali prodavatelju, u strukturiranoj, za općenitu upotrebu i lako čitljivom obliku te imate pravo da te podatke posredujete drugom upravitelju, bez da bi vas prodavatelj kojem su bili osobni podacipruženi, pri tome ometao, i to kada:

(a) obrada se temelji na pristanku ili ugovoru i

(b) obrada se provodi automatiziranim sredstvima.

Kao pojedinac imate kod ostvarivanja navedenog prava do prijenosa, pravo da se osobni podaci neposredno prenesu od jednog upravitelja (prodavatelja) drugom, kada je to tehnički izvedljivo;

Pravo na obradu prigovora: kao pojedinac imate na osnovi razloga povezanog s vašim posebnim položajem, pravo da se kada god suprotstavite obradi osobnih podataka, koji je neophodan za obavljanje poslova u javnom interesu ili u obavljanju službenih ovlasti, dodijeljenih prodavatelju (točka (e) članka 6. stavka 1. GDPR) ili je potrebna zbog zakonskih interesa, za kojima stoji ponuditelj ili treća osoba (točka (f) članka 6. stavka 1. GDPR-a), zajedno s oblikovanjem profila na podlozi navedenih obrada; prodavatelj prestaje obrađivati osobne podatke, osim ako ne dokaže potrebne legitimne osnove za obradu, koji prevladavaju nad vašim interesima, pravima i slobodi, ili za provođenje, izvođenje ili obranu pravnih zahtjeva.

Kada se osobni podaci obrađuju u marketinške svrhe, pojedinac ima pravo u bilo kojem trenutku, prigovoriti obradi podataka koji se odnose na njega u svrhu marketinga, zajedno s oblikovanjem profila, ukoliko je povezano s takvim neposrednim marketingom; kada se pojedinac protivi obradi u svrhu izravnog marketinga, podaci se ne obrađuju više u te svrhe.

Kada se podaci obrađuju u znanstvene ili povijesne svrhe istraživanja ili u statističke svrhe, pojedinac ima pravo da iz razloga, povezanih s njegovim posebnim položajem, suprostavi obradi podataka koji se odnose na njega, osim ako je obrada potrebna za obavljanje zadatka koji se izvodi iz razloga javnog interesa;

Pravo podnošenja žalbe nadzornom tijelu: kao pojedinac imate pravo podnijeti žalbu nadzornom tijelu, u državi u kojoj imate prebivalište, u kojoj radite ili u kojoj je navodno došlo do povrede, ako mislite da obrada osobnih podataka koji se odnose na vas krši pravila o zaštiti osobnih podataka.

Imate kao pojedinac pravo do učinkovitog pravnog lijeka, pred nadležnim nacionalnim sudom protiv odluke nadzornog tijela koja proizvodi pravne učinke prema toj, u primjeru da nadzorno tijelo vašu pritužbu ne obravnava ili vas u tri mjeseca ne obavijesti o stanju slučaja ili o odluci o pritužbi. Sudovi države članice u kojima je nadzorno tijelo osnovano nadležni su za postupak protiv nadzornog tijela.

Pojedinac može od upravitelja zahtijevati sve informacije koje se odnose na ostvarivanje prava u vezi s osobnim podacima, u pismenom obliku i to putem jednog od kontakata navedenih na intenetskoj stranici muaystore.hr/contact.

Za potrebe pouzdane identifikacije u primjeru ostvarivanja prava u vezi s osobnim podacima, upravitelj može od pojedinca zahtijevati dodatne podatke, u slučaju da pojedinca ne može pouzdano identificirati, njegov zahtjev može odbiti.

Upravitelj mora na zahtjev pojedinca, koji ostvaruje prava u vezi s osobnim podacima, odgovoriti bez nepotrebnog odgađanja i to najkasnije u jednom mjesecu od primitka zahtjeva.

Obavijest nadzornom tijelu o kršenju sigurnosti osobnih podataka

U primjeru kršenja sigurnosti osobnih podataka, Ponuditelj je dužan o tome obavijestiti nadležno tijelo, osim kada je vjerojatno da s kršenjem nisu bila ugrožena prava i slobode pojedinca. Kada zbog kršenja prava postoji sumnja da je počinjeno kazneno djelo, Ponuditelj je dužan o kršenju obavijestiti policiju i/ili nadležno tužiteljstvo.

U primjeru da se radi o kršenju koje može uzrokovati veliki rizik za prava i slobode pojedinca, Ponuditelj je dužan o kršenju odmah, tj. kada to nije moguće, bez nepotrebnog odgađanja, obavijestiti pojedinca na kojega se osobni podaci odnose. Obavijest pojedincu mora biti napisana u razumljivom i jasnom jeziku.

Dostup do društvenih mreža

Preko naše internetne stranice možete dostupati do dolje navedenih online priključaka koje korisnik koristi kod svojeg djelovanja:

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

Svako od navedenih društvenih mreža kod osiguravanja svojih usluga, djeluje sukladno sa svojim uvjetima korištenja i svojom politikom privatnosti. Tykhe u vezi s korištenjem društvenih mreža, za koje omogućuje dostup preko svoje internetne stranice, ne preuzima nikakvu odgovornost. Pitanja i ostvarivanja prava je potrebno uputiti na pojedinačnu društvenu mrežu.

Politike privatnosti su dostupne na donjim linkovima:

Objava promjena

Svaka promjena naše politike o zaštiti osobnih podataka bit će objavljena na toj internetskoj stranici.

Obnovljeno: 07.03.2023

Uvjeti korištenja

1. Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima  s područja sigurnosti potrošača, u skladu s preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetsko i e-poslovanje. Internet trgovinom Muaystore (u nastavku:  ˝internet trgovina˝ ) upravlja Tykhe d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

  • Prodavač: Tykhe d.o.o.
  • Adresa: Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenia
  • Identifikacijski broj: 8441413000
  • Porezni broj:  SI50999664

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

Sav sadržaj na internetski stranici su informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni kao zamjena za liječničko savjetovanje. O koristima i vjerodostojnosti naših savjeta preporučujemo da se kupac, u skladu sa svojim zdravstvenim stanjem, posavjetuje s osobnim liječnikom.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

  • podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
  • podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon,);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine. 
  • način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o roku trajanja ponuda na internet trgovini; 
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; 
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.

3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

Ponuda proizvoda na internet stranici, se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima obavijestite putem emaila info@muaystore.hr ili nas nazovite na telefonski broj +386 40 364 244. Pokušat ćemo problem riješiti u što kraćem roku.

3.1. Rok dostave

Datum dostave za proizvode koji su na zalihi je od 3-4 radnih dana za adresu dostave u Hrvatskoj, osim kada dostavna služba ne može isporučiti proizvode na vrijeme. Za sve ostale proizvode rok dostave naveden je na stranici proizvoda na internet trgovini. Svaki proizvod iz internet trgovine je dostupan u razumnom roku.

3.2 Dostava proizvoda i načini plaćanja

Za informacije o dostavi proizvoda i načinima plaćanja kliknite ovdje »

4. Cijene

Sve cijene na internet trgovini su navedene u eurima i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Sve cijene na internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškova dostave (gledaj točku 3). Sve cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine.Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.

5. Postupak kupnje

5.1. Narudžba primljena

Nakon predaje narudžbe korisnik (kupac) od Trgovca dobije obavijest putem emaila da je narudžba primljena. Korisniku (kupcu) su u njegovom profilu na internet stranici Trgovca dostupni svi podaci o statusu i sadržaju pojedinačnog proizvoda.

5.2. Narudžba potvrđena

Ako korisnik (kupac) narudžbu ne otkaže, narudžba ide naprijed u obradu. Trgovac po primitku narudžbe, provjerava dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Trgovac može, kako bi provjerio podatke i jamčio točnost isporuke, telefonskim putem kontaktirati korisnika (kupca), putem broja koji je korisnik (kupac) upisao kao kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem emaila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren (gledaj točku 6).

5.3. Roba otpremljena

Trgovac naručene proizvode pripremi u dogovorenom roku. U emailu iz prethodnog pasusa Trgovac podučava korisnika (kupca) također o politici povrata proizvoda i upoznava ga s kontaktnim osobama u slučaju pritužbe ili kašnjenja pri dostavi.

6. Kupoprodajni ugovor

Korisnik (kupac) ima pravo da u roku od 14 dana od dana preuzetih proizvoda, kontaktira Trgovca putem chat podrške korisnicima na web stranici i javi da odstupa od kupoprodajnog ugovora, a da pri tome ne mora navesti razloga za takvu odluku. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu za raskidanje od kupoprodajnog ugovora računa se za poruku o raskidu. Jedini trošak koji zbog raskida od kupoprodajnog ugovora pada na korisnika (kupca) je trošak povrata proizvoda Trgovcu.

7. Pravo na odustajanje i povrat proizvoda

Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 14 dana od dana predane poruke o raskidu od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu neoštećene, u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, pokvareni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila, a da za to nije kriv korisnik (kupac).

Za vraćene proizvode Trgovac korisniku (kupcu) odmah kad je to moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primljene poruke o raskidu kupoprodajnog ugovora vrati uplaćeni iznos odnosno korišteni poklon bon. Trgovac vrati primljenu uplatu korisniku (kupcu) s jednakim sredstvima plaćanja kakve je upotrijebio korisnik (kupac), osim ako je korisnik posebno zahtijevao upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako korisnik zbog tog ne snosi nikakvih troškova. Korišteni poklon bon Trgovac vrati u obliku iznosa u dobrom.

Iako uvijek djelujemo u dobroj vjeri može pri promjeni internetskog mjesta doći do grešaka.

Korisnik može trgovca upozoriti za grešku putem besplatnog telefonskog broja +386 40 364 244 ili emaila.

Ako je zbog greške došlo do neprihvatljivih troškova, trgovac se obvezuje da će probati to riješiti u najkraćem mogućem vremenu.

Pri kupovini na daljinu trgovac može zadržat povrat primljene uplate sve dok ne primi vraćenu robu ili dok korisnik (kupac) ne priloži dokaza da je robu poslao nazad, osim ako Trgovac ne ponudi mogućnosti da sam preuzme vraćenu robu.

Korisnik (kupac) nema prava do raskida od ugovora, sklopljenog na daljinu pri dobavi zapečaćene robe, koje nije primjereno za povrat zbog sigurnosti zdravlja ili higijenskih uzroka, ako je korisnik (kupac) nakon dostave otvorio pečat.

Povrat proizvoda pod gornjim uvjetima ne vrijedi za proizvode koji su kupljeni neposredno na prodajnim mjestima poduzeća Tykhe (trgovac).

8. Rješavanje administrativnih pogrešaka

Pogreška je administrativna:

  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za njenu normalnu upotrebu ili za promet;
  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac kupuje, a ta je bila poznata prodavaču odnosno bi mu trebala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstava i odlikovanja koja su bila izravno ili neizravno dogovorena, odnosno propisana;
  • ako je prodavač izručio stvar koja se ne sklada s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model bio prikazan samo zbog obavijesti

Kupac mora Trgovca obavijestiti ili dati precizan opis greške putem chat podrške korisnicima na web stranici ili nas obavijestiti putem e-maila: info@muaystore.hr ili nazvati na telefonski broj: +386 40 364 244 najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je bila pogreška otkrivena. Trgovac ne odgovara za greške koje se pojave nakon 2 godine od dana kupovine. Kupac mora trgovcu omogućiti pregled proizvoda.

Ako korisnik (kupac) reklamira proizvod u prvih 6 mjeseci od preuzete robe, mora Trgovac dokazivati da reklamacija korisnika (kupca) nije opravdana, to je da proizvod nema greške. Ako korisnik (kupac) reklamaciju uloži nakon isteka 6 mjeseci od preuzete robe, mora postojanje greške dokazivati sam korisnik (kupac).

Korisnik koji je pravilno obavijestio Trgovca o greški ima pravo od prodavača zahtijevati da:

  • otpravi grešku na robi ili
  • vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru do greške ili
  • robu s greškom zamijeni s novom besprijekornom robom ili
  • vrati uplaćeni iznos.

Odluka koja od jamčenih zahtjeva će se uvažiti ovisi o potrošaču i nije vezana na bilo kakav redoslijed njihovih uvažavanja.

Ako postojanje greške nije sporno Trgovac mora čim prije, ili najkasnije u roku od osam dana ugoditi zahtjevu korisnika.

Trgovac mora pismeno odgovoriti korisniku na zahtjev najkasnije u roku od 8 dana od dana primljenog zahtjeva, ako je postojanje greške na robi odnosno nepravilnost pri pruženoj usluzi nevažeća

9. Jamstvo na tehničku robu

Jamstvo se odnosi na proizvode, ako je to izričito naznačeno na jamstvenom listu ili na računu kupnje. Za proizvod za koji se nudi jamstvo, prodavač, ispunjavajući uvjete jamstva i tijekom jamstvenog razdoblja, jamči kupcu savršen rad predmeta. Prilikom polaganja prava na jamstvo vrijede uvjeti navedeni na jamstvenoj kartici koja prati proizvod. Prodavač jamči kupcu ispravno funkcioniranje proizvoda tijekom jamstvenog razdoblja, koje započinje od trenutka isporuke proizvoda kupcu. Jamstveno razdoblje je godinu dana ili razdoblje naznačeno na jamstvenoj kartici. Jamstvo se može zatražiti samo predočenjem računa za kupnju ili jamstvene kartice, stoga je u interesu kupca da te dokumente pažljivo čuva.

Ako proizvod za koji je potrebno jamstvo ne funkcionira savršeno ili nema karakteristike navedene u jamstvenom listu ili u obavijesti o prodaji, kupac može ranije zatražiti od trgovca da popravi nedostatke tijekom jamstvenog razdoblja prema Zakonu o zaštiti potrošača. Trgovac se obvezuje popraviti nedostatke u radu proizvoda koji su se dogodili tijekom jamstvenog razdoblja, u roku koji nije duži od 45 dana i počevši od datuma primitka neispravnog proizvoda. Ako se proizvod ne popravi u roku od 45 dana, trgovac ga je dužan zamijeniti istim proizvodom, novim i bez nedostataka. Ako trgovac ne popravi ili zamijeni proizvod u zadanom roku, kupac može otkazati ugovor i zatražiti povrat novca.

Jamstvo stupa na snagu onaj dan kada je isporučen proizvod kupcu i odnosi se na nedostatke u materijalu i izradi te na sve dijelove proizvoda, osim na potrošni materijal. Jamstvo ne vrijedi:

  • u slučaju kvara zbog nepridržavanja uputa za uporabu,
  • u slučaju kvara zbog nepravilne instalacije ili održavanja,
  • u slučaju kvarova uslijed nepravilne uporabe, nesavjesnog rukovanja, mehaničkih oštećenja proizvoda koje je prouzročio kupac i kvarova u slučaju više sile (električni napon, munja itd.),
  • ako je kupac oštetio proizvod ili druga neovlaštena osoba (uključujući neovlaštene servisne tehničare),
  • u slučaju spajanja na pogrešan napon ili pogrešnu vrstu struje,
  • kada se koriste drugi elementi koji izvorno ne pripadaju uređaju

U slučaju polaganja prava na jamstvo, trgovac će provjeriti ima li nedostataka u proizvodnji ili materijalu proizvoda, a popravak jamstva izvršit će se nakon potvrde. Ako se utvrdi da je riječ o trošenju ili oštećenju ili oštećenju uzrokovanom nepravilnom uporabom proizvoda, zahtjev za jamstvom bit će odbijen. Da biste primijenili jamstvo, obratite se prodavaču ili ovlaštenom servisnom centru navedenom na jamstvenoj kartici s proizvodom, računom i jamstvenom karticom. Uredit će sve što je potrebno za uklanjanje pogrešaka.

Potrošačka jamstvena prava ne dovode u pitanje pravila o odgovornosti trgovca za nedostatke na proizvodu.

10. Garancija na zadovoljstvo i osiguranje

Poslujemo prema najvećim etičkim standardima poslovanja i zaštiti korisnika, što predstavlja i naša 100% garancija na zadovoljstvo.

U skladu s dolje navedenim uvjetima, pružamo mogućnost povrata proizvoda u roku od 30 dana (60 dana, ako je stranka (kupac) kupio ovu opciju), tj. garanciju na zadovoljstvo. To omogućuje korisniku (kupcu) da vrati kupljene proizvode čak i nakon isteka zakonskog prava na povrat od 14 dana. Korisnik (kupac) to može učiniti slanjem proizvoda natrag nama (Tykhe d.o.o., Ulica Oktobrske Revolucije 17A, 6310, Izola, Slovenia); više informacija na: chat podrška korisnicima na web stranici) u roku od 30 dana (60 dana, ako je stranka (kupac) kupio ovu opciju) od preuzimanja. Nadoknadit ćemo vam cijelu kupovnu cijenu proizvoda, isključujući troškove dostave i povrata.

Kako bi se izvršila garancija na zadovoljstvo, korisnik (kupac) je dužan ispuniti online obrazac za garanciju na zadovoljstvo. Ispunjavanjem spomenutog obrasca smatra se da korisnik (kupac) ostvaruje svoje pravo na korištenje garancije na zadovoljstva. Popunjavanje spomenutog obrasca jedini je valjani način za izvedbu garancije na zadovoljstvo. Pružatelj ne razmatra nikakav drugi oblik komunikacije u tom smislu.

Proizvodi koji imaju garanciju na zadovoljstvo vidljivo su označeni na web trgovini. Ako korisnik (kupac) nije zadovoljan kupnjom, trgovac će u potpunosti nadoknaditi kupca u roku od 30 dana (60 dana, ako je stranka (kupac) kupio ovu opciju) od dana polaganja prava na garanciju. Jedini trošak koji snosi korisnik (kupac) je trošak vraćanja proizvoda trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo vrijedi 30 dana (60 dana, ako je stranka (kupac) kupio ovu opciju) od dana preuzimanja vaše narudžbe, a odnosi se na proizvode potrebne osobi tijekom razdoblja od mjesec dana korištenja. Korisnik (kupac) također može dobiti povrat novca za paket koji je namijenjen višemjesečnoj upotrebi, međutim korisnik (kupac) mora trgovcu vratiti neiskorištene proizvode neoštećene, u originalnoj ambalaži i količinama te uključiti pakiranje rabljenih proizvoda, osim ako nisu uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila, a da ih korisnik (kupac) ne koristi.

Garancija na zadovoljstvo može se zatražiti samo uz originalnu fakturu.

Korisnik (kupac) ne može koristiti pravo na garanciju na zadovoljstvo nekoliko puta godišnje za isti proizvod. U roku od godinu dana korisnik može zatražiti do tri jamstva za različite proizvode. Odredba ovog stavka primjenjuje se na 30-dnevno kao i na 60-dnevno pravo na povrat.

Trgovac jamči da će proizvod besprijekorno služiti svojoj svrsi ako se korisnik slijedi danih uputa i to je osnova za garanciju na zadovoljstvo.

Trgovac će povrat novca vratiti najkasnije u roku od 30 dana, od datuma registracije zahtjeva korisnika, na bankovni račun kojeg korisnik (kupac) u svojem zahtjevu navede. Za detaljnije informacije o postupku vraćanja proizvoda kontaktirajte nas na na telefonski broj +386 40 364 244 ili nam pišite na chat podrška korisnicima na web stranici.

Ako je korisnik (kupac) kupio osiguranje paketa, a isporučeni proizvodi (ili pakiranje) su na bilo koji način oštećeni, tada korisnik (kupac) ima pravo da se joj/mu isti proizvode još jednom isporuče opet bez potrebe dokazivanja oštećenja primljenih proizvoda ili pakiranja. Zahtjev se može podnijeti slanjem fotografije oštećenog(ih) proizvoda i/ili pakiranja na info@muaystore.hr.

11. Obrada narudžbe i dostava

Prodavač će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner za dostavu pošiljki naveden je na zaključku procesa kupovine. Prodavač zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu, ako će se na taj način narudžba ispuniti učinkovitije.

Ako je korisnik (kupac) kupio opciju Skip-the-line, kupljeni proizvodi će biti predani dostavnoj službi u roku navedenom na web stranici prilikom narudžbe. Opcija Ski-the line ne utječe nužno (ne skraćuje) na stvarno vrijeme isporuke kupljenih proizvoda.

U slučaju primjetne štete ambalaže ili robe reklamacija kupca mora biti pružatelju usluge ili dostavnoj službi podana prilikom dobivene robe. Kupac nije dužan prihvatiti takvu robu i pošiljku može odbiti. U slučaju da je paket fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket svejedno preuzeo mora kupac postupak reklamacije pokrenuti pri ponuđaču.

12. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i skupljanje osobnih podataka te uplata. Trgovac u te namijene koristi 256-bitni SSL certifikat kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurne autorizacije i transakcije s kreditnim karticama brinu se ovlašteni internetski sustavi. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenom s instantnim provjeravanjem podataka kod banki. Podaci o karticama se ne sakupljaju na serverima Trgovca.

Za sigurnost je odgovoran i korisnik sam, tako da se pobrine za sigurnost svoga korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku opremu i antivirusnu zaštitu svoga računala.

13. Politika privatnosti

Dio ovih općih uvjeta je također Politika privatnosti koja je dostupna ovdje.

14. Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućit će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod.Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke.  Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

15. Pritužbe i sporovi

Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na broj telefona +386 40 364 244 ili se može obratiti na chat podršku korisnicima na web stranici . Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na internet stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet dana potvrditi da je primio tužbu i rješenje jamčenog ili garancijskog zahtjeva razriješiti u zakonsko određenom roku. Trgovac će se truditi po svojim najboljim moćima da moguće sporove riješi sporazumno. Ako sporazumno rješenje ne bude postignuto, za rješavanje svih sporova među Trgovcima i korisnicima (kupcima) članak 51 ZPP za to odgovoran lokalni nadležni sud na području kojeg bi trebalo ispuniti obavezu koja je predmet spora.

Za te opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnika (kupaca) vrijedi i koristi se slovensko pravo.

Za sve razmjere te za prava i obaveze koje nisu uređene tim Općim uvjetima poslovanja, smisleno se koriste određenja Obligacijsko zakonika, Zakona o elektronskom poslovanju na trgu, Zakon o sigurnosti osobnih podataka i Zakon o sigurnosti potrošača.

15.1 Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim regulativama, Tykhe ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Tykhe u skladu sa ZlsRPS objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.

16. Promjene u općim uvjetima poslovanja

Trgovac može, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju promjene vlastite poslovne politike promijeniti i/ili dopuniti te Opće uvjete poslovanja, s čim će svaki put upoznati i korisnike na primjerene način u što se najviše ubrajaju obavijesti putem internet stranice.

Bilo kakve promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja počinju važiti i koristiti se istekom osmodnevnog roka od objave promjene i ili dopune. Ako je promjena i ili dopuna Općih uvjeta poslovanja neophodna zbog usklađivanja s propisima mogu te promjene i/ili dopune postati važeće i koristiti se za kratko vrijeme.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.

Opće uvjete poslovanja je usvojio direktor tvrtke Tykhe d.o.o. Daša Lesjak u Izoli, dana 07.03.2023.

Želimo vam prijatnu kupovinu u našoj internet trgovini.